El Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona es promociona per primera vegada al Quebec entre quaranta-cinc agents i programadors de viatges i mitjans de comunicació de la regió.
L'objectiu és donar a conèixer les destinacions i marques Costa Brava i Pirineu de Girona, i divulgar i comercialitzar les experiències enoturístiques de la Ruta del Vi DO Empordà
Aquest mes de maig es va dur a terme una acció promocional de cooperació entre l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya, el Patronat de Turisme Costa Daurada de la Diputació de Tarragona i el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona per donar a conèixer tres destinacions en clau enoturística al mercat canadenc, aprofitant les bones connexions aèries entre les capitals de Montreal i Barcelona.
A les trobades, que van tenir lloc en dos espais de Montreal, es van reunir trenta agents de viatge i una vintena de mitjans de comunicació i creadors de contingut digital del país amb representants de les tres entitats i marques turístiques.L'entitat gironina va presentar el conjunt de l'oferta turística de les destinacions Costa Brava i Pirineu de Girona i propostes específiques de la Ruta del Vi DO Empordà.
L'esdeveniment va comptar amb la participació de la sommelier del restaurant El Celler de Can Roca i millor sommelier de Catalunya en dues edicions, Audrey Doré, que va conduir un tast guiat de vins de la DO Empordà i de les DO de la Costa Daurada, seguit d'una degustació de productes i receptes tradicionals catalanes.
Comments